.. .. =)))))) .. ..

Hmmm .. dosadnoo .. .. toploo .. nekako smo se swi razbijezali na swoju stranu .. nije wishe to to .. .. mah, tako waljda i treba da bude !!! .. sad slucajno se logujem ii udjem .. hahahaha .. ii gledam zadnje komentaree … hahahahahahahaha .. pala sam sa stoliceee !!!!! .. neko pametan .. widi se da je zenskoo napljuwalla me jee .. hahahahahahahaa .. ajjj nehuamnooo .. .. aa ljudi moji wi mislite da meni to smeta .. ii to shto je josh smijesnije mislim da znam ko je to pisao zbog odredjenih dijelowa komentara koji upuchuju na odredjenu osobu .. hahahahahahahaha .. ii stil pisanja .. !!! .. ako neko ima nesh da mi kaze .. znate gdje ziwim .. gdje izlazim .. s kim sam .. znate MOJ blog MSN .. fino se jawite ii istresite .. .. ljubomora je chudoo!!!! .. a ne owako .. mislim fkt je owo odwratnoo !! ii da brisat chu .. ii obrisat chu swaki put kad naidjem na tako neshto .. ne zato shto sam nawikla na pohwale (to je nawedeno u komentarima) nego zato shto meni owa generacija znachi .. dakle ii owaj blog ii nechu dati nekoj glupachici koja josh ne zna ni nos da obrishe da mi owuda pljuje !!!! .. Tako se maknete sa owog bloga i postowa .. recite swe MENII !!!!! .. et tako da se zna .. !! ajj odo da se spre'am .. odo sa onim mojim boodalma wani .. .. BTW jedna moja nowa slika .. nema ni jedne nowije .. Ha Ya ..  puss@@

aaaa da .. poruka za was .. mislim zbog owih komentara::

Vi nikad ne mozete biti zlobni

koliko ja mogu izgledati naiwno !!!! 

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img155.imageshack.us/img155/4542/dcam0099td7.jpg[/IMG][/URL]

by:Maja

5 komentara

  1. ayy ba mojNe was ja lomim.. pa nije humanoo sekunde.. u oFo doba..ya
    komm ostawljam ( mayya kad nawallii.. stopi se, stopi see ).. nego nemojte da serete BREE.. hocu da spawam i nemoj da vise vidim VAKIH komm..( sad ja zajebata :P:P ) eh et sad ..
    vlaaak ba ..
    cmoKa

Komentariši